Monday, May 16, 2011

Dan Akhirnya Cuti Pun Bermula...

assalamualaikum semua..

akhirnya bermula juga cuti sem kan.. dan dengan ini berakhirnya tahun kedua Izwanie Eynia. 4 bulan akan datang akan bergelar pelajar Tahun Akhir pula. waa... macam cepat je masa berlalu. pejam celik pejam celik da 2 tahun rupanya kat U.

tika ini dan saat ini saya sudah berada di rumah tercinta. baru sat sampai terus terkam blog. rindu like crazy ngan belog ni. da lama belog ni sunyi sepi tak berpenghuni. tetamu pun tak da. cian sang belog. takpe2.. pasni akan sering menghapdet belog.

lusa kena balik kampus lagi. jumpa lecterur untuk projek tahun akhir. kali ini cuti sem bukan sekadar cuti panjang. ada bekalan yang di bawa dari kampus. baru ingat nak golek-golek selama sebulan kat atas katil sekali lecterur bagi pesanan suruh siapkan awal projek 1. sob.. sob.. takpe lah. tu di belakangkan dahulu. yang penting sekarang, rehat puas2!! kerja? ermm.. kemudian la fikir.

cua tengok cua tengok sekeliling belog ni jap. ada cun tak? kih3.. k lah korang. tuan hamba nak mamam dulu. perut ni da sebok da berbunyi minta di isi. kruk.. kruk.. dengar tu, bunyi lagi dia. Daa korang.. ^__^