Thursday, July 4, 2013

When a girl at my age turn to be like...

Assalamualaikum..

Right, macam yang aku state di atas bila seorang perempuan yang muda, bujang umur-umur 23-24 tahun gitu bertukar selera jadi selera mak mak. Kalau tempat aku cakap jadi mamak mamak (origin from mama but its sound like mamak when sabahan pronounce it). :)

Keadaan ini sedang berlaku dalam diri aku. haha. mungkin impak dari peningkatan usia aku. Sikap tu obvious sangat time aku mo beli barang. macam baju gitu. Sudah pandai menawar-nawar harga dengan penjual.  Amboi.. Yang kedua, time cuci mata jalan-jalan servay barang macam di Parkson gitu. Tempat yang aku paling suka p adalah bahagian house ware n home decoration. Tengok barang periuk, set-set pinggan mangkuk n bunga-bungaan hiasan. Rasa enjoy n ai really don't know WHY. hahaha. 

di rumah aku mama aku ja minat benda gini. tapi sekarang dia da ada pengikut XD (like mother like daughter la kan kan kan.. hheee..)
And sometime, aku suka tengok baju-baju budak bawah 5 tahun di shopping mall. Ok.. What happen to me??? 

Not only selera mamak mamak, kekadang aku juga pandai buang tabiat perasan jadi budak bawah 12 tahun. This is serious. XD Contohnya aku gatal hati mo beli color pencil n coloring book kartun-kartun. Tapi aku belum pernah beli lagi la. Nanti terlampau ikut hati mo beli barang tu jadi membazir pula. Tapi yang pasti aku beli adalh sticker kartun-kartun yang macam berspan/berudara di tengah-tengah tu. Nampak kiut dan best bila kita picit-picit sticker tu. See... Aku sendiri nda paham diri aku. hahahaaha. 

macam mo warna ja kartun ni.. grr..

Aku tidak matang ataupun terlebih matang ni?=) Atau..... 



Thank You for reading my story.




No comments :