Monday, June 13, 2011

Sesi Menjaga Budak-Budak.. Rawr!!

Assalamualaikum..

yeay! skolah dah bukak. rumah kembali sunyi tanpa budak-budak. so, di zaman bersenang-lenang ni sy nak melayan belog tercinta ini dulu.. sesi menghapdate di library kampus..

sabtu lepas cabaran menjaga budak nakal pun bermula. Rawr! pening ok melayan karenah budak  2ekor tu. nasib baby tak nakal. senang cket kerja. huhu.. tapi terhibur jugalah tengok budak-budak tu. dah la botak macam upin ipin mulut pula tak reti diam! Grr! comel la sangat..

hampir putus urat leher menjerit-jerit kat dorang. orang kata JANGAN makin lagi dorang wat perkara tu. aiya. so sy biarkan ja dorang. kadang-kadang dorang ketawa sama-sama, kadang-kadang gaduh pula.

bila sorang buat salah sorang pula dia tuduh. habis dinding n lantai di conteng. bila tanya siapa buat, yang ababg jawab adik yang buat. bila tanya c adik paham-paham la jawapannya..

benda paling best rasanya bila dorang berdua ketakutan/panik tengok tempat duduk kerusi roda/sitwalk adik bongsu dorang tercabut!(ntah pa benda tu yang banyak roda baby guna untuk duduk then benda tu boleh berjalan) memang panik muka dorang. 
perasan jadi polis yang sorang tu..
benda tu tercabut sebab budak berdua tu masuk dalam benda tu then sorang lagi tolak sambil buat bunyi neno neno neno neno.. puas da larang dorang tapi bukan nak di dengar. makin seronok dorang. jadi sy pun biarkan ja la dorang berseronok.. kih3.. memang tak bertanggung jawab kan. ^_^

tengok.. yang dalam sitwalk tu c Abang n yang tengah menolak tu Adik..
 hampir nak bergaduh dorang ni nak naek benda alah tu..

masa ni sy nak ambik gambar dorang tengah menjahanamkan kerusi jalan tu.

Adik: "Abang, sayang adik.. kaka mo take picture"

aksi berkasih sayang dorang sebab gambar nak kena ambik kan. so acting cket..
adik sayang abang.. konon jer nii.. comel tengok dorang time nii..

pose comel c baby.. tak banyak karenah da baby nii..
p/s: huhu.. sunyi sepi pula lebri nii.. lamabtnya lagi nak pukul 3..  ='(

4 comments :

NOOR FATIN said...

mereka sgt comel dan nakal. hehhe best2

bunga said...

comel..:)..suka tengok budak2..

IzwanNie Eynia said...

noor fatin: dorang ni dg sy upin & ipin. nakal sgt! itu d lrg itu jg nk d buat.. GRR!!

IzwanNie Eynia said...

bunga: cy pun tomey cm budak tau.. tam0 tgk sy ke? =p