Friday, June 3, 2011

Buat Belog Macam Rumah Sendiri..

Assalamualaikum..

korang mesti panas kan bila berkunjung ke belog orang yang berat. segala widget di letak dalam belog tu. tu belom masuk lagu lagi. fuh.. dah la pakai broadband ja online letak lagi widget berat-berat konpom malas kita nak ke sana lagi. ye tak?

alaa.. janganlah marah babe. dorang buat begitu sebab nak cantekkan belog dorang ja. comel apa bila ada salji bercucuran jatuh dalam belog. tapi masalahnya salji tu wat gua panas! lek la brader.. orang pompuan memang suka sangat menatang kiut imut ni. widget-widget tu di letak untuk cantekkan belog kita. ala.. macam rumah juga. bila cantek n kemas tetamu pun senang hati.

wei, lagu lu wat telinga gua terbakar! buang la oii.. ni lagi satu kes. belog yang suka sangat pasang lagu. sy pun dulu macam tu. agak kejakunan melihat belog yang ada lagu sy pun nak pasang sama. siap letak lagu pebret dalam belog ni. lagu yang sy letak pun boleh di pausekan so kalau menci sangat nak dengar jz pausekan player tu. kenapa mesti letak lagu? yala.. dah kita tak boleh hidang minuman kat tetamu yang bertandang ke belog, hidang la lagu tu. heeee.... enjoy juga kan bila dengar lagu yang berkumandang sambil baca entry blogger tu.. 

apa pun sy memang suka sangat kemas belog ni. tambah widget kiut imut untuk menyedapkan mata yang memandang. tulisan yang sy pilih pun rasanya dah ok. boleh baca kan? header pun selalu sy tukar. ikut mood la. bila dah nak muntah tengok header lama tukar la yang baru. entry? owh! itu aii no komen.. mungkin best mungkin memboringkan. yang pasti sy suka cantekkan belog kesayangan sy nii!!...=)

credit 2 google





terima kasih sudi singgah.. meh tolong klik tabung kawen sy ni pula.. ^__^