Wednesday, February 2, 2011

Jari dan personalitimu

assalamualaikum semua.. kuku korang panjang tak? cuba tengok.. 

.............
ehh! korang tengok kuku macam tu? 
tau tak rahsia di sebaliknya? jom baca ayat2 seterusnya..

(1)
korang tengok macam ni ke?


.....
(2)
or macam ni?
.....
kalau kamu tengok kuku dengan cara pertama tu atau cara ni

korang adalah jenis yang kasar. dan kalau kamu tengok kuku dengan cara kedua atau macam ni


bukan cara mewarna kuku tau tapi cara melihat jari macam ni.. (lihat jari dari jauh..)
korang sebenarnya mempunyai ciri2 kelembutan.
alamak! kalau guys yang tengok macam ni???
o'ow..
1 lagi kisah di sebalik jari ni.. tapi untuk mereka yang bergelar lelaki ja la. 
kalau jari manis tu lagi panjang dari jari telunjuk..... U'RE REAL MACHO MAN.. 
macho tu.. 
tapi....
kalau jari telunjuk tu sama panjang a.k.a besar dari jari manis..
kemungkinan besar anda adalah GAY..
0opps!



p/s: jangan percaya sangat la tentang ni. meow2 saja nak kongsi apa yang meow2 dapat dari menonton citer kat tv. jangan marah taw.. ^__^



                                                   

14 comments :

NuR 'aQiLaH said...

fuh nasib baik i bukan GAY.
pompuan sejati yuuu..haha

IzwanNie said...

hahaha.. me t0o..=p

atie said...

part macho man and gay tu lawakla..hehe

Hanis MY said...

wahh takutnyaaa kuku rimau gmbr frst tu huhu...mesti kuku meow2 cntk!

IzwanNie said...

kih3... shh... klu nmpk guys yg mcm tu jgn gelak dpn2 dia tau..=p

IzwanNie said...

kak hanis: haha.. xla kak.. kuku sy xpnjg n xbwarna pn... biase2 aje..=p

Anishaway said...

alamakkk, i tgk cara pertama tuh
means i kasar ke dear ?
i tak kasar tapi brutal saje.
heee

thanx for sharing ;)

IzwanNie said...

anish: haha.. sy pn tgk kuku mcm tu.. but aii xkasar.. kurang lembut jew..=p

iszieylyanziy said...

hahaha,,i macho gurl,,hahaha

IzwanNie said...

iszi: haha.. macho xpa.. jgn ja gay..=p

mira_nas said...

ooo..no wonder diorang suruh i tgk kuku... huhu

Amirrah Zawani said...

boleh caya ka ni?? hehe :)

IzwanNie said...

yg psl pjg jari 2 sbnrnya fakta psikologi.. hehe... yg cek kuku 2 tgk dr mubi.. ntah ye nta x.. jgn tlalu pcaya la yer.. ^^

little cart00n said...

tak suka la kuku pnjg..rimas!