Tuesday, November 30, 2010

my 1st holiday

yeah! this is my 1st day.. eh... actually this is my 2nd day but im gonna st0ry bout my 1st day 0n h0liday... erm2.. actually wut im d0in @ my 1st day? hehe... the m0st b0ring thing u know... teda keja laen kn.. 

  • hias2 blog yg da lama x d kunjung ne
  • sk0deng2 blog 0rg.. k0n0n2 m0 tiru style bl0g 0rg.. uppss.. (ambik msa shari jg tau..)
  • menunngu c abg smpai rmh, so ngan menghias blog ini msa pn xt'rasa blalu
  • mkn, on9, bwa adik2 t'syg tgk muvi..
  • belajar 
holiday ku bermula ngan benda2 gitu. ari ne plan mo kuar.. tp ntah la member2 aku tue.. jd kew x plan d0rg ne.. huhu... jz n0w aku ngan family tgk history programme kt tv.. tntg P.Ramlee. aku rasa dia hebat. wpun da lma meninggal tp muvi2 dia tetap evergreen. xpnah b0ring tgk cerita2 dia.. n x s0rg pn plak0n d malaysia ne dpt tandingi dia.. jau skali mo jd cm dia.. plakon Msia skg cm xda kualiti.. opss.. s0ri la klu ada yg xpuas ati ngan statement aku ne.. neway, aku ttp bangga jd 0rg Malaysia..
ehh... skali tgk blog aku ne mcm la aku pencinta p!nk kn.. no3.. i like white n black.. tgk jak nama blog gue.. hehe.. black n pink sekadar tema utk blog i.. l0ok cute s0 i c0mbined both.. tym2 cuti ne la aku akan manfaatkan masa2 free aku utk main suma game d fb aku tue.. update bl0g ne n suma bnda la yg bkaitan ngan elektronik n dunia maya (but lucah2, blue film n yg sewaktu dgnnya i x lyn la sbb kwn i blg bnda 2 mengotorkn ati n pkiran..) hee... mcm b'trep pla aku kn.. A.A.K? haha.. 

    No comments :