Monday, July 26, 2010

M!mp!


set!ap t!durku jarang sekal! tiada m!mp!. knp ya? adakah sbb aku aktif sblm tidur? erm.. x jg.. atau memang roh aku suka sgt merantau time aku t!dur? org kata m!mp! semasa t!dur membuatkan otak k!ta penat terutama t!dur malam.. bila dh m!mp! buruk tu penat sgt kn otak k!ta. m0od pun x ada bila dh bangun.. i hate nightmare! but i l!ke swt dream! h0h0.. m!mp! yg !ndah pula buat aku tersenyum b!la bangun. hihi.. tap! kadang2 aku x ingat lansung m!mp! aku. tp jarang la. dan! jarang sekal! aku t!dak berm!mp! t!me t!dur. mcm k0s0ng pula tidur tu b!la x ada m!mp!.. Kan.... set!ap m!mp!2ku ada cer!ta yg tersend!r!.. un!k kn m!mp!.. k!ta jg ada watak2 yg tersend!r! d dlm m!mp!.. mcm dalam f!lem pn ada rasanya.. there is a link t0 share bout dream.. i f0und it b4 i wr0te tis p0st.. (^____^)

No comments :